Jak nie obslugiwac klienta wersja www.techplannet.pl
Witam,
zakupilem podzespoly do zestawu komputerowego w sklepie internetowym techplanet.pl alias aXam technology w pierwszych dniach lutego 2016
Przed wysylka sprzetu zaznaczylem emailowo, aby sprzedawca sprawdzil kompatybilnosc podzespolow. Po opoznionej wysylce wynikajacej z wycofania jednego produktu i wybraniu innego drozszego zamowienie zostalo wyslane.
Z uwagi na to, iz frma nie wysyla produktow za granice kraju, podzespoly do Anglii (gdzie teraz mieszkam) wysylala mi osoba znajdujaca sie w kraju.
Niestety jeden z podzespolow, a mianowicie plyta glowna Sapphire Pure Black Intel X79 LGA2011 byla uszkodzona i nie dzialala. Z uwagi na to, ze paczke do Anglii wraz ze zdiagnozowaniem usterki trwala dluzej niz 14 dni nie moglem skorzystac z prawa do zwrotu i przystapilem do reklamacji,
RMA otrzymalem po kilku dniach, paczke z plyta niezwlocznie wyslalem do sprzedawcy.
09.03.2016r. Pierwsze wyslanie plyty do siedziby firmy.
Od przyjecia na serwis i zapytaniach o sposob rozwiazania sprawy ,otrzymalem odpowiedz po 10 dniach , iz fabrycznie NOWA plyta zostala przekazana do naprawy. Zazadalem zwrotu pieniedzy badz wymiany na nowa. Moja odpowiedz zostala zbagatelizowana, a ponad to otrzymalem informacje:
W związku z tym, że reklamowany produkt został wysłany bezpośrednio do producenta, termin realizacji naprawy gwarancyjnej przekroczy przewidywany termin 14 dni...
19 kwietnia otrzymalem kolejna wiadomosc:
Wymieniona została płyta główna, bez dodatkowych akcesoriów. Tak więc otrzyma Pan nową płytę wraz z pozostałą zawartością akcesoriów, które otrzymaliśmy od Pana.
Podsumowujac otrzymalem nowa plyte w starym kartonie wraz ze starymi komponentami, jednakze plyta okazala sie nie dzialajaca, a takze wcale nie byc nowa, tylko rozplombowana wraz z widocznymi sladami wczesniejszego uzycia.
W ciagu 10 dni od otrzymania plyty napisalem stosownego emaila z informacja, iz nie zgadzam sie na zatrzymanie tej plyty i zazadalem zwrotu pieniedzy.
Odeslalem plyte poraz kolejny. Dzis mina 12 dzien od przyjecia jej na serwis. Dostalem wlasnie informacje, iz plyta podobno zostala sprawdzona i dziala a moja reklamacja zostala odrzucona.
Powiedzcie mi Mirki co ja w tej sytuacji moge zrobic.
Pozdrawiam.
Komentarze (3)
najlepsze
Ile zaoszczędziłeś na zamówieniu?..
Bo przyznam, że fascynuje mnie składanie paru niezbyt drogich komponentów od lutego. Ale może to ja taki niecierpliwy jestem...
Niestety, Polak mądry po szkodzie... Heh..