2be.pl ukrywa się przed klientami podczas awarii
2be.pl ma poważna awarie poczty, która uniemożliwia wysyłanie oraz odbieranie jakichkolwiek maili. Jak w takiej sytuacji reaguje firma? Wyłącza wszystkie linie telefoniczne, nie odpisuje na maile ORAZ zdejmuje wszystkie profile na Facebooku, żeby przypadkiem nie zepsuć sobie na nich opinii!
Ballabird z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 107
- Odpowiedz
Komentarze (107)
najlepsze
Czy ktoś może wie, czy jest szansa otrzymać w tym momencie kody authinfo dla domen? Skoro nie działa serwer to system
PS. Dla mnie w ogóle to niezła beka z adwebu, ponieważ właściciel prowadził na mojej uczelni wykłady i wskazywał jak należy dobrze radzić sobie z kryzysami i social media :D
1. xyz
2. xxx
3. xzy
Podpis i Pieczątka firmowa
1. Tak to jest, jak się jest tępym jak kamień i oszczędza na pracownikach. Zamiast zatrudnić dobrego administratora do zarządzania dość dużym biznesem, to nie, przecież poradzą sobie bez żadnego specjalisty! Brzmi sensownie...
2. Komentarze na fb w stylu "pliiissss szukam administratora/kogoś z umiejętnościami by coś popstykał i naprawił! pls prosę was błagam pomóżcie pliiiss" - budzą zaufanie...
3.
Kopie lepiej zrób kopie bo jak zaczną dalej grzebać to niewiadomo co następne poleci...
Tak na trzeźwo analizując informacje jakie pojawiły się w sieci, to jeśli 2be.pl ma ponad 2000 domen (podobno nawet ponad 5000) to jasnym sygnałem powinien być wpis Juszczyka z 9 lutego, kiedy
@Harcot: a obrazek pojawił się po całym półtora dnia od początku awarii, to już jest ponad 26 godzin bez dostępu do e-maila. fajnie ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Moja firma też poniosła już spore straty, poważnie zachwiało to kondycją bo nie mieliśmy dostępu do niczego – arkuszy zamówień, zestawień, bieżących rozliczeń oraz planowania pracy personelu i taboru.
Jestem z Krakowa, więc z uwagi na łatwość zorganizowania się na miejscu preferowana jest