Witajcie Drodzy Wykopowicze.
Dzisiaj chcialbym podzielic sie z Wami moim doswiadczeniem z firma Levi's.
Otoz jakies pol roku temu zakupilem w sklepie firmowym Levis'a (SCC- Katowice) pasek skorzany,
ktory to przelezal kolejne kilka miesiecy w szafie az do czasu pierwszego zalozenia na spodnie.
Juz po pierwszym zaciagnieciu klamry zauwazylem iz dziurka dziwnie sie 'rozciagnela' na boki....
2 dni pozniej pasek w miejscu zapiecia - poprostu zaczal sie rozwarstwiac.
Tak to wyglada z bliska
Strasznie zdziwiony bylem jakoscia tegoz paska, a ze mysl o braku rachunku podciagnela jescze bardziej cisnienie - postanowilem opisac moje rozgoryczenie na oficjalnym formularzu kontaktowym.
Krotko po tym otrzymalem meila z centrali w niemczech (mieszakm w DE od 2008r.) z zapytaniem czy reklamowalem pasek u sprzedawcy? Odpowiedz byla krotka, nie - gdyz nie posiadam paragonu zakupu. Pozatym pasek zostal zakupiony w PL a nie w DE, itd.
Nastepnie zostalem milo poproszony o adres i rozmiar paska :-) Co wzbudzilo we mnie niemaly usmiech.
Jakis tydzien pozniej przyszla paczka 'DHL Express' z nowym paskiem !
Na szczescie nie tym samym :-)
Powyzsza sytuacja nauczyla mnie tego, iz czasami warto probowac swoich sil w reklamacjach pomimo braku perspektyw (przykre doswiadczenia z PL) na pozytywne zalatwienie sprawy.
Wielki poklon dla firmy Levi's.
Pozdrawiam,
Marcin.
Komentarze (6)
najlepsze