@owocliczi: Nie wiedziałem, że w 1985. roku był powszechny dostęp do internetu, ani nie słyszałem o interfejsie sieciowym w konsoli NES :P mogę się mylić w każdym razie dzięki i pozdrawiam :)
@owocliczi: Co ty sie koles tak cisnieniujesz? Zrobiłem sobie na weekendzie pseudo port starej gry, żeby stestować nowy język, wrzuciłem tu żeby może ktoś sie dobrze pobawił. Tobie sie nie podoba - ok kumam, ale po co ten wielki hejt w całym topicu? Masz jakies problemy czy jak?
@owocliczi: No to powiedz w końcu konkretnie, co jest wg. Ciebie nie tak, a nie tylko "gówno" itp. Jeśli będę miał czas, to poprawię. Zresztą wrzucę to za jakiś czas na OpenSource to będziesz (lub kto inny) mógł sobie przerobić to według własnego uznania.
@elczikeno: 1) Nie mogę odtworzyć tego błędu. Które znaczki i podczas jakiej sytuacji znikają za szybko? Powinny się utrzymywać na mapie do momentu "zespawnowania" się czołgu zawierającego następny PowerUp (migający na czerwono).
2) Ok.
3) Nie może strzelać wolniej, gdyż jednostka gracza jak i przeciwnika (nie licząc Power Tanków) dziedziczy ten sam kod strzału.
2) Ok.
3) Nie może strzelać wolniej, gdyż jednostka gracza jak i przeciwnika (nie licząc Power Tanków) dziedziczy ten sam kod strzału.
4) Myślę nad optymalnym rozwiązaniem.