Uwaga, bardzo długi wpis. Jeżeli temat wałków na polskim YouTube Cię interesuje, zaparz kawę/herbatę i zarezerwuj sobie 15 minut. Jeżeli nie masz czasu albo nie chce ci się wszystkiego czytać, przejdź do podsumowania. Reklamaki na kanale #mocnyvlog , czyli jaka piękna katastrofa… To będzie podsumowanie akcji reklamowej, która pokazuje stopień zakłamania i manipulacji Marcina „Szafy” Musiała, twórcy kanałów #mocnyvlog oraz #testhub . Zbierałem i uzupełniałem sobie ten materiał po każdej „oznaczonej” reklamie na kanale MocnyVlog, tak że w sumie taguję również #csiwykop . Taguję również #polskiyoutube , żeby więcej osób dowiedziało się z jakimi bazarowymi cwaniaczkami mamy do czynienia na youtubowym polskim poletku. 1. Akcja rozpoczyna się 15.01., kiedy #kieleckiulaniec ogłasza że skoro wszyscy mu mówią iż robi ukryte lokowanie produktów na swoich filmach, to on teraz będzie wstawiał legitne reklamy do vlogów. To pierwsza manipulacja, aby widz uwierzył że poza wstawianymi reklamami wszystkie inne recenzje i testy na kanale/kanałach to rzetelne opinie. Co ważne, hasło przewodnie akcji reklamowej brzmi "Czy na reklamach na YouTube uda mi się uzbierać na Teslę?" 2. Cena za reklamę zostaje hehe wspólnie ustalona na 100 PLN + VAT, czyli 123 PLN. Na początek, bo jakby zainteresowanie było większe, to zwiększy cenę. 3. Manipulacja nr 2: 16.01 wjeżdża vlog z pierwszą reklamą. Jest to reklama sklepu sprzedającego m.in. punkty dostępu Wi-Fi. Zupełnie przypadkowo są to takie same punkty, jakie Mocny zakupił parę dni wcześniej. Żeby było jeszcze śmieszniej, vlog nagrany był 15.01, więc siłą rzeczy przed ogłoszeniem akcji reklamowej. Tiaaa ( ͡°͜
Nie rozumiem dlaczego ludzie w ogóle zrzucają się na luksusowy samochód dla jakiegoś typa który ma dach nad głową, jest zdolny do pracy fizycznej jak i psychicznej, już lepiej przekazać te pieniądze na jakiś szczytny cel a nie na czyjąś fanaberie. Zatacza to o patostrem
Reklamaki na kanale #mocnyvlog , czyli jaka piękna katastrofa…
To będzie podsumowanie akcji reklamowej, która pokazuje stopień zakłamania i manipulacji Marcina „Szafy” Musiała, twórcy kanałów #mocnyvlog oraz #testhub . Zbierałem i uzupełniałem sobie ten materiał po każdej „oznaczonej” reklamie na kanale MocnyVlog, tak że w sumie taguję również #csiwykop . Taguję również #polskiyoutube , żeby więcej osób dowiedziało się z jakimi bazarowymi cwaniaczkami mamy do czynienia na youtubowym polskim poletku.
1. Akcja rozpoczyna się 15.01., kiedy #kieleckiulaniec ogłasza że skoro wszyscy mu mówią iż robi ukryte lokowanie produktów na swoich filmach, to on teraz będzie wstawiał legitne reklamy do vlogów. To pierwsza manipulacja, aby widz uwierzył że poza wstawianymi reklamami wszystkie inne recenzje i testy na kanale/kanałach to rzetelne opinie. Co ważne, hasło przewodnie akcji reklamowej brzmi "Czy na reklamach na YouTube uda mi się uzbierać na Teslę?"
2. Cena za reklamę zostaje hehe wspólnie ustalona na 100 PLN + VAT, czyli 123 PLN. Na początek, bo jakby zainteresowanie było większe, to zwiększy cenę.
3. Manipulacja nr 2: 16.01 wjeżdża vlog z pierwszą reklamą. Jest to reklama sklepu sprzedającego m.in. punkty dostępu Wi-Fi. Zupełnie przypadkowo są to takie same punkty, jakie Mocny zakupił parę dni wcześniej. Żeby było jeszcze śmieszniej, vlog nagrany był 15.01, więc siłą rzeczy przed ogłoszeniem akcji reklamowej. Tiaaa ( ͡° ͜