Adin, dwa, tri, czyli Kaszpirowski od strony klienta Netii
Motto: Netia poinformowała, że osiągnęła poziom 525 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tym samym zrealizowane zostały plany, które spółka zakładała na 2009 rok. A jak wygląda realizacja tych planów od strony klienta, o tym właśnie jest ta opowieść.
z- 92
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Muszę przyznać, że mam bardzo podobny problem z Netią. Różnica jest w tym, że jestem osobą prywatną. Dokładnie 30 października 2009 kończyła mi się umowa z TP. Konsultanci z Neti męczyli mnie od września. Kilka rozmów i ustaleń ok. internet LLU/Home, Netia jest odpowiedzialna za przeniesienie numeru oraz za rozwiązanie umowy z TP. Konsultant zarzekał się, że z dniem 1 listopada będę już szczęśliwym klientem Neti. Miałem dostać paczkę z modemem