Złożyłem zamówienie w sportowym sklepie internetowym z kodem rabatowym z odbiorem i płatnością w sklepie. Przy odbiorze zamówienia zapłaciłem regularną cenę za produkt. Po kontakcie mailowym dostałem taką odpowiedź: ,,Uprzejmie informuje, iż w przypadku, kiedy nie poinformuje Pan przy kasie o naliczonym w zamówieniu rabacie, pracownik nie ma wiedzy na temat wykorzystanych zniżek, ponieważ produkty są wówczas naliczane w aktualnie obowiązującej cenie.". Co mam im na to odpowiedzieć, żeby oddali mi moją
@bazinga-row: tak mam takiego mejla, ale sklep twierdzi, że powinienem poinformować pracownika... Ja to tylko poinformowałem go o numerze zamówienia. Też tak mi się wydaję, że mają to w systemie i dali taką głupią odpowiedź żebym się odpi3rd0lil i nie dostał wyrównania ????
Jasper pokazał na streamie swoje konto SANTANDER, w ciągu ostatnich 30 dni wygenerował tym kontem -12 962,25 PLN wydatków, +13 006,39 PLN wpływu ( ͡°͜ʖ͡°) w ciągu roku to spore pieniądze Urząd Skarbowy powinien mieć go na oku, skoro obraca takie sumy. Pewnie wpływy to donejty i renta. #dawidjasper
@takowy_takowy: zabawne, bo akurat wczoraj po latach przypomniałam sobie o tym serwisie, przez ten czas zdążyło mi się tam uzbierać prawie 12k punktów (głównie inpost mi nabił) więc wymieniłam sobie na PSC za 30pln, teraz czytam recenzje na Trustpilot i wychodzi na to, że kodu na oczy nie zobaczę, bo od listopada ludzie nic nie dostają i są same negatywne opinie ( ͡°͜ʖ͡°) zawinęli biznes
Co mam im na to odpowiedzieć, żeby oddali mi moją