Adin, dwa, tri, czyli Kaszpirowski od strony klienta Netii
Motto: Netia poinformowała, że osiągnęła poziom 525 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tym samym zrealizowane zostały plany, które spółka zakładała na 2009 rok. A jak wygląda realizacja tych planów od strony klienta, o tym właśnie jest ta opowieść.
z- 92
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Umowę na tel i internet podpisałem 16.10.2009. Do dzisiaj (23.12) nie mam ani jednego, ani drugiego. Co więcej, od 2 tygodni (uwolnili mi łącze w TePsie) nie mam już telefonu (sygnału). 4 rozmowy z BOK Netii każda po kilkanaście minut - wyczerpałem limit na komórce. Najpierw zapewnienie że nie zostanę bez telefonu. potem przyznali że błąd w systemie, ale już naprawili. Potem zapewnili, ze sprawa jest w realizacji i współczucie i szczere zdziwienie, możne nawet zaskoczenie u konsultanta, ze jeszcze sprawa nie ruszyła z miejsca , ale za 2 dni..., potem maile pisze do komórki odpowiedzialnej za wysyłkę. Ponagla. A kuriera z modemem jak nie było, tak nie ma.
Dzisiaj jeszcze zadzwonię ostatni raz, złożę ustnie reklamację i piszę skargę do UKE. Mam dosyć niekompetencji tej firmy, obietnic bez pokrycia i kłamstwa.
Następnym