Mam pomysl na gre karciana (nie zwyklymi kartami z talii 52 tylko karcianka taka planszowa) - na poczatek silnik gry napiszę w Javie bo tę znam najlepiej, ale pozniej chcialbym by np przy zagraniu karty byly jakies fajerwerki wybuchy efekty jak z kina akcji - w czym najlepiej jest to potem pisac? Czy moze od razu w tym pisac? Unity? Unreal? Libgdx? Cos innego?
@Arveit: Silnik w javie (╯︵╰,) Jak silnik to c/c++, w javie to bedzie niewydajne w ciul i leaki pamieci beda straszne. Jak ma byc proste to libgdx, jak ladniejsze to Unity moge polecic osobiscie. Pracuje sie swietnie i asset store ma wiele fajnych przykladow gdzie mozesz podgladnac rozwiazania. Duzym minusem unity jest brak darmowego behavior tree i wszystko musisz napisac recznie.
#programowanie #gamedev #arveitprobujewgry
Jak silnik to c/c++, w javie to bedzie niewydajne w ciul i leaki pamieci beda straszne.
Jak ma byc proste to libgdx, jak ladniejsze to Unity moge polecic osobiscie. Pracuje sie swietnie i asset store ma wiele fajnych przykladow gdzie mozesz podgladnac rozwiazania. Duzym minusem unity jest brak darmowego behavior tree i wszystko musisz napisac recznie.