Nie zgodzę się. Jeśli pod obsługę klienta wliczać kupno na aukcji przedmiotu i dostarczenie jej kurierem to spoko. Problem pojawia się, gdy chcesz odebrać w oddziale. Pracownicy x-komu znają się tylko na wydawaniu przesyłek, bo bardziej kompetentnych informacji Ci nie udzielą. Przy reklamowaniu towaru to jest katastrofa.
Swoją drogą, X-kom ma świetną firmę do szerzenia pozytywnego wizerunku w sieci ;) Ten temat też powstał "sztucznie" ;)
Znaleźliście gdziekolwiek negatywny komentarz na ich
Swoją drogą, X-kom ma świetną firmę do szerzenia pozytywnego wizerunku w sieci ;) Ten temat też powstał "sztucznie" ;)
Znaleźliście gdziekolwiek negatywny komentarz na ich
Swoją drogą, X-kom ma świetną firmę do szerzenia pozytywnego wizerunku w sieci ;) Ten temat też powstał "sztucznie" ;)
Znaleźliście gdziekolwiek negatywny komentarz na ich
Swoją drogą, X-kom ma świetną firmę do szerzenia pozytywnego wizerunku w sieci ;) Ten temat też powstał "sztucznie" ;)
Znaleźliście gdziekolwiek negatywny komentarz na ich