Wiem ,że piszę to już 4 raz ale mam już dość zabawy z media expert :(
Kupiłem robota sprzątającego Dreame L40 Ultra w Media Expert (zakup luty 2025). Sprzęt miał ułatwić życie w domu, gdzie mam syna alergika, więc zależało mi na jakości i niezawodności.
Pierwsza reklamację złożyłem już 5 lipca – robot nie działał prawidłowo, nie łączył się z aplikacją, nie reagował na komendy, nie ładował się. Po naprawie sprzęt wrócił, ale
Kupiłem robota sprzątającego Dreame L40 Ultra w Media Expert (zakup luty 2025). Sprzęt miał ułatwić życie w domu, gdzie mam syna alergika, więc zależało mi na jakości i niezawodności.
Pierwsza reklamację złożyłem już 5 lipca – robot nie działał prawidłowo, nie łączył się z aplikacją, nie reagował na komendy, nie ładował się. Po naprawie sprzęt wrócił, ale



Zgłosiłem pierwszą reklamację w lipcu 2025 r. Urządzenie trafiło do serwisu – i… serwis nie znalazł wady. Po powrocie do mnie już po dwóch dniach problem pojawił się ponownie – robot nie reagował na komendy, nie łączył się