kraken88x via Android
Witam wszystkich. Nie sądziłem, że kiedyś będę zmuszony o to zapytać. Jestem "świeżym" wykopkiem, większość czasu spędzam tu wyłącznie na przeglądaniu wiadomości niż na komentowaniu i śledzeniu gorących newsów. Często trafia się tutaj prośba o pomoc w walce z serwisem. Gdzie dokładnie mogę opisać "moją" przygodę z firmą Whirlpool...oraz prosić o sposób walki o swój sprzęt?
Nie sądziłem, że kiedyś będę zmuszony o to zapytać. Jestem "świeżym" wykopkiem, większość czasu spędzam tu wyłącznie na przeglądaniu wiadomości niż na komentowaniu i śledzeniu gorących newsów. Często trafia się tutaj prośba o pomoc w walce z serwisem. W moim przypadku jest to firma Whirlpool oraz gorzowskim "swrwisem": "OKAZJA" (gdzie odebranie telefonu przez obsługę brzmi jakby byli zmuszani do wszystkiego)
Sprzęt kupiłem 3lata temu. Już po roku był pierwszy raz
Zmywarka->bum bum dym i zapach palonych kabli->serwisant:"panie nie mam czasu stać i czekać"-> ponowne bum dym i smród tym razem nagranie-> serwis zabrał sprzęt 26marzec-> cisza od serwisu az do dziś, jest dziura i czekają. Dziękuję;)