Mirki miał ktoś może styczność ze sklepem internetowym dealstore.pl? Nigdzie nie mogę znaleźć opinii o tym sklepie. Ich fanpage ma zawrotną liczbę 59 fanów. Ceny mają naprawdę okazyjne ale za dużo jest tu znaków zapytania :/ #zakupyinternetowe #sklepyinternetowe
Cześć, 29 lipca kupiłem telefon w sklepie marka-24.pl . Mea culpa, zawsze sprawdzam opinie i szukam czy sklep jest wiarygodny. Tym razem bylem zmeczony po ciezkim dniu, reklama w google, platnosc przez payU.. strona wygladała profesjonalnie, odklikałem regulamin ..
1szego sierpnia, po braku zmian w statusie zamowienia, (mieli wysylac nastepenego dnia) wszedłem w regulamin ( wiem ze powinienem to zrobic przed zakupem). I było, że towar z zagranicy, ze czas realizacji 2-40 dni, że celnicy moga doliczyc cło... Maile do sklepu spowodowały, że strona przestała istnieć, jest tylko informacja, żeby się nie bać bo sklep działa tylko strona nie. Po 2 dniowym karate na maila, i braku konkretów z strony sklepu, wymusiłem, że skoro nie są w stanie mi podać żadnego numeru przesyłki żebym trackował, to odstępuje od umowy. 3sierpnia dostalem e-mail ,że zwrócą mi pieniądze w terminie 14 dni. uokik się wypiął powiedział że to podmiot zagraniczny..
Zaczęliśmy wymieniać opinie konsumentow na stronie opineo, zgłosiło się kilkanaście osób w podobnej sytuacji. Ale z 2 dni temu strona sklepu na opineo tez zniknela. Jezeli ktoś jest w podobnej sytuacji prośba o kontakt na e-mail: nelfuoco@o2.pl
Po wymianie e-maili oraz kilku rozmowach na funpage na FB, sklep zgodził się anulować zamówienie i oddać pieniążki. Strona internetowa zniknęła i najedliśmy się trochę strachu, nie mniej uważam że zostałem wprowadzony w błąd co do terminu realizacji zamówienia i możliwości dodatkowych opłat. Co innego strona internetowa, co innego regulamin. Gdybym chciał zamówić telefon z chin to bym sobie poradził w inny sposób.
Spółka jest zarejestrowana w Anglii i w prawie u nich jest, że jeżeli klient dokona rezygnacji w ciągu 14 dni od zakupu, przysługuje mu 100% zwrot kosztów.
#zakupyinternetowe #sklepyinternetowe
1szego sierpnia, po braku zmian w statusie zamowienia, (mieli wysylac nastepenego dnia) wszedłem w regulamin ( wiem ze powinienem to zrobic przed zakupem). I było, że towar z zagranicy, ze czas realizacji 2-40 dni, że celnicy moga doliczyc cło... Maile do sklepu spowodowały, że strona przestała istnieć, jest tylko informacja, żeby się nie bać bo sklep działa tylko strona nie. Po 2 dniowym karate na maila, i braku konkretów z strony sklepu, wymusiłem, że skoro nie są w stanie mi podać żadnego numeru przesyłki żebym trackował, to odstępuje od umowy. 3sierpnia dostalem e-mail ,że zwrócą mi pieniądze w terminie 14 dni. uokik się wypiął powiedział że to podmiot zagraniczny..
Zaczęliśmy wymieniać opinie konsumentow na stronie opineo, zgłosiło się kilkanaście osób w podobnej sytuacji. Ale z 2 dni temu strona sklepu na opineo tez zniknela. Jezeli ktoś jest w podobnej sytuacji prośba o kontakt na e-mail:
nelfuoco@o2.pl
Po wymianie e-maili oraz kilku rozmowach na funpage na FB, sklep zgodził się anulować zamówienie i oddać pieniążki. Strona internetowa zniknęła i najedliśmy się trochę strachu, nie mniej uważam że zostałem wprowadzony w błąd co do terminu realizacji zamówienia i możliwości dodatkowych opłat. Co innego strona internetowa, co innego regulamin. Gdybym chciał zamówić telefon z chin to bym sobie poradził w inny sposób.
Spółka jest zarejestrowana w Anglii i w prawie u nich jest, że jeżeli klient dokona rezygnacji w ciągu 14 dni od zakupu, przysługuje mu 100% zwrot kosztów.
Dziś
https://www.opineo.pl/opinie/marka-24-pl