Witam, w lutym zakupiłem w x-komie komputer z usługą montażu premium (jak coś będzie nie działało można dostarczyć cały komputer i oni sprawdzą co jest nie tak). Jakieś 3 tygodnie temu komputer przestał się uruchamiać, po prostu nie dało go się w żaden sposób wybudzić. Na infolinii dowiedziałem że mogę dostarczyć komputer do sklepu stacjonarnego, tak też zrobiłem.
Tutaj rodzi się moje pytanie jutro mijają 2 tygodnie od momentu jak dostarczyłem go
@wypokowy_expert: Na kwicie mam gwarancja producenta, a komputer zamawiałem przez sklep internetowy xkomu. Niestety to była moja pierwsza zgłaszana reklamacja i nie wiedziałem że muszę zgłosić że składam z tytułu rękojmi, dopiero teraz jak cała ta procedura zaczęła się dłużyć zacząłem zgłębiać temat jak to wygląda ;x Będę miał przynajmniej nauczkę na przyszłość.
w lutym zakupiłem w x-komie komputer z usługą montażu premium (jak coś będzie nie działało można dostarczyć cały komputer i oni sprawdzą co jest nie tak). Jakieś 3 tygodnie temu komputer przestał się uruchamiać, po prostu nie dało go się w żaden sposób wybudzić. Na infolinii dowiedziałem że mogę dostarczyć komputer do sklepu stacjonarnego, tak też zrobiłem.
Tutaj rodzi się moje pytanie jutro mijają 2 tygodnie od momentu jak dostarczyłem go