@GrayBlacksmith: dostałem tylko, ze zamówienie jest realizowane. Mialem wybrana płatność na miejscu w sklepie, ale zmienili na wysyłkę. Wyboru terminu jeszcze nie mam.
No i #!$%@?, dzwoniłem na infolinie #rtveuroagd i oczywiście standard. Konsol nie ma na magazynie, i oni nic nie wiedzą, nie mają żadnych procedur i ktoś będzie dzwonić. Spytałem się jak to tak sprzedają coś czego nie ma, - bo się strona nie odświeżyła Pan klikną i #!$%@?.... oj #!$%@? tone melisy musze chyba zamówić... #ps5
Zadzwonią. Trochę wolno im to idzie, ale na bezpodstawne anulowanie zamówienia raczej szans nie ma. Dużo osób nie wytrzymało napięcia i sami to zrobili = większa szansa na konsolę. Na początku tygodnia pewnie wleci tego trochę z tych wszystkich niezrealizowanych zamówień.
@pociong: Czekam na drugi telefon z potwierdzeniem. Tamto zamówienie do anulacji, gość zadzwoni z nowym numerem zamówienia. Jak mówił, wysyłka zamówień najpóźniej na początku lutego.
Mireczki, poranna lista #rtveuroagd Zamówienie demons, za pobraniem z 16:30 - tylko mail że będą dzwonić 29.01 by ustalić date dostawy, no i dalej cisza :( status na zamówieniu: Kompletowanie Zamówienia/Rezerwacji #ps5
Sklepy się nie zamykają - ktoś pisał, ze proponują wysyłkę, bo nie można z odbiorem w sklepie, ale to było z 2 godziny temu), wiec pewnie pójdzie normalnie jutro (jak ktoś ma odbiór osobisty).
Dzwonili z euro rtv agd i anulowali mi zamówienie do sklepu i zrobili nowe na doreczenie do domu, gdyż rzekomo nie wiedzą jak z korona będzie i chcą uniknąć sytuacji zamkniętych sklepów... W rozmowie mi powiedziano że zgodnie z mailem będą wysyłane w piątek kurierem dpd i najbardziej prawdopodopny termin doręczenia to przyszyły tydzień #ps5
@Kociol939: W niedziele coś innego od nich zamawiałem. Od momentu wklepania statusu „wydane kurierowi” do otrzymania listu przewozowego minęło łącznie ponad 20 godzin.
#ps5