@mBank: Dzień dobry Kontaktuję się w ten sposób, bo na mejla nie dostałem jeszcze odpowiedzi, a sprawa jest coraz bardziej poważna. Kopiuję treść mejla z 17. września: Proszę o pomoc! Mój numer telefonu, na który wysyłane były hasła jednorazowe, został zdezaktywowany z powodu braku doładowań w ciągu minionego roku (korzystam głównie z telefonu służbowego,a prywatny numer do m.in. haseł jednorazowych). I teraz w związku ze zmianami podczas logowania po 14 września,
Kontaktuję się w ten sposób, bo na mejla nie dostałem jeszcze odpowiedzi, a sprawa jest coraz bardziej poważna.
Kopiuję treść mejla z 17. września:
Proszę o pomoc!
Mój numer telefonu, na który wysyłane były hasła jednorazowe, został zdezaktywowany z powodu braku doładowań w ciągu minionego roku (korzystam głównie z telefonu służbowego,a prywatny numer do m.in. haseł jednorazowych). I teraz w związku ze zmianami podczas logowania po 14 września,