W ramach przeprosin zaoferowali mi 300 zł na książki, poprosiłem Panią żeby kwotę tę przeznaczyli dla osób, którym pieniądze te z pewnością przydadzą się bardziej niż mi czyli BERNARDYN Fundacja Zwierząt Skrzywdzonych na co przystali i po krótkiej chwili otrzymałem potwierdzenie przelewu http://imgur.com/a/dxpAh
Jako właściciele księgarni dobre-ksiazki.pl chcielibyśmy przeprosić wszystkich, którzy poczuli się urażeni tonem wewnętrznej korespondencji prowadzonej pomiędzy pracownikami naszej księgarni. Sytuacja oraz zasugerowany sposób reakcji na pytanie Klienta nie miały prawa zaistnieć. W związku tym podjęliśmy decyzję, że autor tego maila otrzymał naganę.
Następnego dnia skontaktowaliśmy się z Klientem, który otrzymał od nas niedopuszczalną w formie i treści odpowiedź. Wyjaśniliśmy mu przyczynę powstania problemu. Otrzymał też od nas przeprosiny i propozycję zadośćuczynienia w postaci bonu w wysokości 300 PLN na zakupy w naszej księgarni. Decyzją Klienta proponowaną kwotę przekazaliśmy jako darowiznę na fundację BERNARDYN Fundacja Zwierząt Skrzywdzonych. Przeprosiny zostały przyjęte, a Klient uznał, że sprawa została wyjaśniona i zamknięta w sposób dla niego satysfakcjonujący.
Naszym celem jest poprawa jakości obsługi Klienta. Od 2012 roku otrzymujemy wysokie noty za naszą pracę, umieszczane przez naszych Klientów na portalach Ceneo.pl i Opineo.pl. Kilka dni temu otrzymaliśmy wyróżnienia serwisu Ceneop.pl za rok 2016: 2. miejsce w kategorii Multimedia oraz 3. miejsce w kategorii Najlepszy Sprzedawca. Ocenie podlegało 3800 sklepów. Sklepy zostały podzielone na 11 kategorii branżowych, kategorię powiązaną z bezpośrednią sprzedażą w serwisie w opcji „Kup na Ceneo”, kategorię debiutów oraz Wybór Użytkowników oparty o głosowanie internautów. W ocenie brano pod uwagę średnią liczbę opinii, średnią ocen uzyskanych w opiniach (min. 4,5 gwiazdki), udział opinii pozytywnych (min. 90%), udział opinii zablokowanych za nadużycia (nie więcej niż 10%) oraz pozytywną weryfikację w testach poprawności instalacji skryptów. Do finału zakwalifikowano wyłącznie sklepy, które miały zachowaną ciągłość ocen.
Drodzy kumple, w nawiązaniu do sytuacji, którą opisałem wczoraj tj. http://www.wykop.pl/wpis/20366427/afera-januszebiznesu-ksiazki-oszukujo-tl-dr-pokaz-/
dzisiaj rano otrzymałem telefon od wspomnianej księgarni, okazało się że błąd z różnicą ceny leżał po ich stronie i już go naprawili (sprawdziłem i teraz działa poprawnie).
W ramach przeprosin zaoferowali mi 300 zł na książki, poprosiłem Panią żeby kwotę tę przeznaczyli dla osób, którym pieniądze te z pewnością przydadzą się bardziej niż mi czyli BERNARDYN Fundacja Zwierząt Skrzywdzonych na co przystali i po krótkiej chwili otrzymałem potwierdzenie przelewu http://imgur.com/a/dxpAh
Następnego dnia skontaktowaliśmy się z Klientem, który otrzymał od nas niedopuszczalną w formie i treści odpowiedź. Wyjaśniliśmy mu przyczynę powstania problemu. Otrzymał też od nas przeprosiny i propozycję zadośćuczynienia w postaci bonu w wysokości 300 PLN na zakupy w naszej księgarni. Decyzją Klienta proponowaną kwotę przekazaliśmy jako darowiznę na fundację BERNARDYN Fundacja Zwierząt Skrzywdzonych. Przeprosiny zostały przyjęte, a Klient uznał, że sprawa została wyjaśniona i zamknięta w sposób dla niego satysfakcjonujący.
Naszym celem jest poprawa jakości obsługi Klienta. Od 2012 roku otrzymujemy wysokie noty za naszą pracę, umieszczane przez naszych Klientów na portalach Ceneo.pl i Opineo.pl. Kilka dni temu otrzymaliśmy wyróżnienia serwisu Ceneop.pl za rok 2016: 2. miejsce w kategorii Multimedia oraz 3. miejsce w kategorii Najlepszy Sprzedawca. Ocenie podlegało 3800 sklepów. Sklepy zostały podzielone na 11 kategorii branżowych, kategorię powiązaną z bezpośrednią sprzedażą w serwisie w opcji „Kup na Ceneo”, kategorię debiutów oraz Wybór Użytkowników oparty o głosowanie internautów. W ocenie brano pod uwagę średnią liczbę opinii, średnią ocen uzyskanych w opiniach (min. 4,5 gwiazdki), udział opinii pozytywnych (min. 90%), udział opinii zablokowanych za nadużycia (nie więcej niż 10%) oraz pozytywną weryfikację w testach poprawności instalacji skryptów. Do finału zakwalifikowano wyłącznie sklepy, które miały zachowaną ciągłość ocen.
Obecna