Cześć. Kończy mi się umowa w Play na firmę. Zadzwonił konsultant Play i powiedziałem że looz, działamy bo potrzebuje nowy telefon (poprzedni kwiczy już) ale czekamy na premierę S22. Po premierze zadzwoniłem do konsultanta, że chcę przedłużyć umowę z S22 Ultra 12/256. Nie komentujcie czy to dobry wybór, mnie ten telefon odpowiada (jestem świadomym użytkownikiem). Po rozmowach ustaliliśmy kwoty, abonamenty i opłaty i przez telefon
Cześć. Kończy mi się umowa w Play na firmę. Zadzwonił konsultant Play i powiedziałem że looz, działamy bo potrzebuje nowy telefon (poprzedni kwiczy już) ale czekamy na premierę S22. Po premierze zadzwoniłem do konsultanta, że chcę przedłużyć umowę z S22 Ultra 12/256. Nie komentujcie czy to dobry wybór, mnie ten telefon odpowiada (jestem świadomym użytkownikiem). Po rozmowach ustaliliśmy kwoty, abonamenty i opłaty i przez telefon