Skontaktuj się z federacją konsumentów w swoim mieście mogę z swojego doświadczenia(reklamacji telefonu w xkom) zasugerować jeszcze zażądaj od nich reklamacji na zasadach rękojmi(w piśmie napisz że termin powyżej 14 dni będzie dla ciebie uciążliwy) Jeżeli ich rzeczoznawca orzeknie że uszkodzenie jest mechaniczne lub podtrzyma swoją decyzje znajdź poszukaj swojego rzeczoznawcy poproś go o opinie jeżeli będzie ona pozytywna dla Ciebie oni muszą ją uznać ponieważ istnieje domniemanie wady ukrytej produktu a
@Altar: Prawnik na infolinii UOKiK polecił mi odstąpienie od umowy a list z od fk dopiął sprawę nie jestem prawnikiem ja tylko pisze na podstawie swojego procesu reklamacji w xkom i jak zakończył się mój proces reklamacji z tą firmą, wiem że fk nie jest instytucją a jedynie organizacją pozarządowa ale mi ich list pomógł a xkom wizja arbitrażu przed zachodniopomorskim wojewódzkim inspektorem inspekcji handlowej przekonał do polubownego załatwienia sprawy.Wydaje mi