No to ja mam też problem i to poważny :( Wysłane są 2 przelewy na ich konto, bo 1 wysłałem z błędem, że nie dopisałem w nazwie e-udanezakupy ".pl" ale przelew tam poszedł mają zaksięgowany jak znać na koncie bankowym, a piszą że nie mają tego w systemie. Dzień dobry Przemysław,
"nasz system odnotował brak płatności za złożone zamówienie 42896."
i wysłałem 2 raz przelew z poprawą na to ".pl" i niby
Najważniejsze: MACIE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W CZASIE 14 DNI i wtedy firma ma OBOWIĄZEK ZWROCIĆ WAM PIENIĄDZE w ciągu kolejnych 14 DNI niezależnie od tego czy paczka już jest wysłana. Dowiedziałem się tego z UOKiK. - jak to PływającyHolender napisał. Ja czekam od piątku na zwrot moich pieniędzy i mają czas do 27.11. Potem wiadomo sprawa idzie do odpowiednich miejsc, żeby odzyskać swoje pieniądze.
Mi nie odpisują na e-mailu oczywiście. Piszę im, że jak do piątku nie zobaczę na moim koncie przelewów sprawa trafia na policję. Niby piszą, że mogą to zrobić wcześniej, ale widać nie chcą albo coś kombinują. Prawo ich no do 14 dni ok w piątek miła i nie ma zmiłuj się. Dodam swoje opinie na ich temat.
#telefony
Wysłane są 2 przelewy na ich konto, bo 1 wysłałem z błędem, że nie dopisałem w nazwie e-udanezakupy ".pl" ale przelew tam poszedł mają zaksięgowany jak znać na koncie bankowym, a piszą że nie mają tego w systemie.
Dzień dobry Przemysław,
"nasz system odnotował brak płatności za złożone zamówienie 42896."
i wysłałem 2 raz przelew z poprawą na to ".pl" i niby
MACIE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W CZASIE 14 DNI i wtedy firma ma OBOWIĄZEK ZWROCIĆ WAM PIENIĄDZE w ciągu kolejnych 14 DNI niezależnie od tego czy paczka już jest wysłana. Dowiedziałem się tego z UOKiK. - jak to PływającyHolender napisał.
Ja czekam od piątku na zwrot moich pieniędzy i mają czas do 27.11. Potem wiadomo sprawa idzie do odpowiednich miejsc, żeby odzyskać swoje pieniądze.