@Abriam: Nieźle to sobie złodzieje wykombinowali. Bo celowo brakuje zapisu o wyłączeniu w przypadku, kiedy ta opłata jest większa/równa cenie transakcyjnej. Ale w przypadku, kiedy będzie szło przez Liege/Budapeszt będą mogli obejść się smakiem. Zobaczymy jak to będzie.
@Pangia: Nie wiem czy ktoś kiedykolwiek PLkę dostał w ciągu tygodnia. Jeśli chodzi o Saver Shipping to listów można pomału wypatrywać u siebie już po miesiącu od pojawienia się wpisu w estymowanym trackingu "Dotarło do kraju docelowego". Ale reguły nie ma.
@PanPrezes_PL: Savery mi dochodzą, ale z ostatnich 10 miesięcy 90% Economy ukradli. Kto? Oczywiście jeden pośrednik. Bo akurat w zaginięcie to ja nie wierzę. Kij w zadek łódzkim złodziejom ;).
@Blackorange: Ja o tym wiem, że to ci gówniani pośrednicy AliExpress trzymają. Wielokrotnie o tym pisałem. Totalnie wszystko posypało się, kiedy pojawił się Fastpro. A już w zaginięcia tych listów nie wierzę. Kradli na potęgę. AliExpress nabrało wody w usta.
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić co chińczyk ma na myśli? Bo nie rozumiem gdzie jest problem, co on zrobił źle i dlaczego pyta się mnie o anulowanie aukcji.
@misiek735: Napisali w jak najbardziej zrozumiały sposób. A to o co prosili często ma miejsce na Ali. Czasem można pójść w ten sposób na rękę. Ale nie w tym wypadku, bo kręcą.
Chińczyk tydzień temu mi napisał, że wysłał paczkę. Tydzień go atakowałem, bo byłem pewien, że nie wysłał tylko wpisał sam numer śledzenia. #tracking ani razu sie nawet nie zaktualizował. W końcu przyznał się, że czeka na dostawę. Jak otworzę spór i wrzucę screen shoty to zwrócą mi normalnie pieniądze?
#aliexpress #zakupyzchin #alipaczka