@OzO: Przepraszam najmocniej, że zawracam głowę, ale chciałem cię prosić, oczywiście jeżeli to nie problem, o ocenę mojego portfolio, mnie również jak wielu użytkowników interesuje ta branża, a ja jak na złość nie wiem co o swoich możliwościach mam myśleć :).
zerkne w wolnej chwili. Teraz niestety mam troche urwanie głowy z tą AMA + rodzinke sobie przywiozłem do siebie i poświęcam im sporo czasu. Myślę że jutro ci odpisze coś więcej
Od razu mówię, że nie jestem fotografem, jednak pozwolę sobie na ocenę, w końcu o to ci chodzi. Potraktuj to luźno.
Wszystkie zdjęcia "normalne" (czyt. nie wzbudziły u mnie żadnych emocji) z wyjątkiem krzywego drewnianego molo. To mi się bardzo podoba. Moja żona za pewne zachwyciła by się zdjęciem z rozproszeniem światła w obiektywie. Mnie też się podoba, pytanie czy faktycznie chciałeś uzyskać taki efekt, czy też wyszedł ci przypadkiem.
@NukeButton: To bardzo dobrze. Robienie własnego content'u jest bardzo cenione przez Gamedeveloperów. Z ciekawości zapytam, ile masz lat i ile już się bawisz grafiką?
Jeszcze za wcześnie. Musisz poracować nad detalem. Chodzi mi o dbanie o micro detal, np. śmieci w rogach pomieszczeń, więcej drobnicy (u ciebie wogóle nie ma małego detalu). Musisz zwracać uwagę na kwadraturę koła i rozmiary obiektów. Nie może być tak, że skalujesz jakiś mesh 10 razy w górę, a obok stawiasz inny nie zeskalowany wogóle. Wtedy widać że np jakaś rura ma małą rozdzielczość tekstury obok obiektu, który ma ostrą teksturę.