Drogie mireczki, pewna osoba z mojej familii wpieprzyła się w zakupy na oryginalneobuwie.com, myśląc, że trafiła super okazje. Teraz ja próbuję to odkręcić ale ekspertem nie jestem, więc liczę na pomoc z Waszej strony. Wczoraj w nocy na szybko wysłałem do nich maila z prośbą o anulowanie zamówienia, które zresztą według ich strony, nadal jest przetwarzane. Napisałem też, że w innym przypadku odstąpie od umowy zawartej na odległość na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta. Sądziłem, że każdy legitny sklep ma możliwość ingerowania w zamówienie zanim zostanie ono wysłane. Dziś rano przyszła odpowiedź
Witam, zamówienie trafiło już na magazyn do realizacji i nie ma możliwości jego anulowania. Po otrzymaniu przesyłki ma Pan prawo 14 dni do zwrotu towaru. Pozdrawiam.
@ditoski: mam identyczny problem, z tym że mnie nie odpisują, nr telefonu podany na stronie nie działa lub ktoś rozłącza po 1 sygnale ( ͡°ʖ̯͡°) zaczęłam szperać o tym w internecie i jedynie co przychodzi mi na myśl to jeden wielki wałek, a sama strona została utworzona kilka dni temu.
pewna osoba z mojej familii wpieprzyła się w zakupy na oryginalneobuwie.com, myśląc, że trafiła super okazje. Teraz ja próbuję to odkręcić ale ekspertem nie jestem, więc liczę na pomoc z Waszej strony.
Wczoraj w nocy na szybko wysłałem do nich maila z prośbą o anulowanie zamówienia, które zresztą według ich strony, nadal jest przetwarzane. Napisałem też, że w innym przypadku odstąpie od umowy zawartej na odległość na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta. Sądziłem, że każdy legitny sklep ma możliwość ingerowania w zamówienie zanim zostanie ono wysłane.
Dziś rano przyszła odpowiedź