Rozwiązanie sprawy z Programem Ochrony Kupujących #polska #afera #technologia #ecommerce
Przede wszystkim dziękuję wszystkim plusującym, gdyby nie Wasz niesamowity odzew prawdopodobnie sprawa miałą by zupełnie inne zakończenie. Dziękuję też za zaufanie, bo wiem że nie raz zdarzały się tu róźne sprawy, nie opisujące realnego przebiegu zdarzeń. Sam od poczatku nie podzieliłem się wieloma informacjami, ale późna godzina (za błędy we wpisie nadal się wstydzę),
Przede wszystkim dziękuję wszystkim plusującym, gdyby nie Wasz niesamowity odzew prawdopodobnie sprawa miałą by zupełnie inne zakończenie. Dziękuję też za zaufanie, bo wiem że nie raz zdarzały się tu róźne sprawy, nie opisujące realnego przebiegu zdarzeń. Sam od poczatku nie podzieliłem się wieloma informacjami, ale późna godzina (za błędy we wpisie nadal się wstydzę),
Mirki, dawno tutaj nie zaglądałem, a do tego zawsze byłem typem który raczej czytał niż komentował xD teraz jednak liczę na waszą pomoc i wykop-efekt.
Ogólnie w samolocie z Mombasy (Kenia) była niezła inba. Powrót zaplanowany na piątek, 17.09.2021 na godzinę 20.45 czarterem z Enter Air (wycieczka wykupiona z Rainbow)
Kiedy część pasażerów była już na pokładzie (ja jeszcze czekałem w rękawie) nagle samolot zaczyna się dymić
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/polski-samolot-ladowal-awaryjnie-w-etiopii-wczesniej-zapalil-sie-na-lotnisku/565snfn.amp