Są takie momenty w życiu każdego z nas z których jesteśmy szczególnie dumni. Narodziny dziecka, zbudowanie domu, kolor bordo na wykopie czy premiera trailera przy którym maczało się palce ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■
Gdy zaczynaliśmy projekt Gloria Victis: MMO nie mieliśmy niczego, oprócz wielkiego zapału. #pracbaza odbywała się zdalnie, po godzinach, bez żadnego budżetu aż do wydawania wersji na Steam, następnie mogliśmy założyć
@a231: TWoM jest chyba najbliższą referencją, ale na tyle ile się dało "odsuwamy się" od tej świetnej gry. Po pierwsze, w scenariuszu głównym, wspieramy swoimi działaniami obrońców, którzy czynnie stawiają opór wrogom. Dodatkowo, o ile w TWoM bardzo łatwo możemy zrozumieć intencje bohaterów, którzy po zabiciu kogoś potrafią się powiesić z poczucia winy, o tyle w średniowiecznym świecie mimo wszystko, jeżeli ukatrupimy wroga który przed chwilą zabił naszych bliskich - to
Gdy zaczynaliśmy projekt Gloria Victis: MMO nie mieliśmy niczego, oprócz wielkiego zapału. #pracbaza odbywała się zdalnie, po godzinach, bez żadnego budżetu aż do wydawania wersji na Steam, następnie mogliśmy założyć