Skończyłem. Teraz jest tak, jak być powinno. Przedstawiam państwu moje oczko w głowie - ponoć najpiękniejszy a na pewno jedyny taki scrambler w kraju.
Wymieniona kierownica na 780mm typu bobber, podniesiony przedni błotnik, zmienione gumy na typ "kostka", całkowicie przerobione i uszyte od nowa siedzisko, założone gripy pod kolor. Bak przemalowany na czarną perłę, usunięty tylny błotnik, nr rej przeniesiony na lewą stronę. Usunięta osłona przedniej lampy, tylna zmieniona na bobber/LED.
Mieszkam w małym mieście 15k, często jeżdżę do większego 250k i tylko 20 km dalej, to jest mój pierwszy motocykl i pierwszy sezon. Grzebałem przy "Okropnym" pół roku, w międzyczasie zrobiłem na nim 8000km. Jazda motocyklem jest niesamowita - z jednej strony kompletne skupienie na drodze, nierównościach, piasku, kałużach, puszkach i pieszych - z drugiej całkowity, wewnętrzny spokój. I w każdej chwili mogę zjechać na szuter albo polną drogę... Rewelacja.
@supersonicmikeoftheskies: Hej. Planuje zakup tego modelu m.in dlatego, że można go fajnie wizualnie podciągnąć na typowego scrablerka. Pytanie odnośnie przeróbki oświetlania tylnego: 1) czy pod siedziskiem są otwory na montaż kierunkowskazów? 2) montowałeś te same seryjne, czy kupowałeś nowe? 3) tylna lampa jest zamocowana w miejscu mocowania błotnika tylnego czy wymaga jakiejś przeróbki? Ew znajdzie się tam miejsce na przerobienie pod pasek led z funkcją stop/kierunkowskazy?
@supersonicmikeoftheskies: Nie da się ukryć. Zobaczyć seryjne SCMB to nie problem gorzej żeby gdzieś zobaczyć jakie ludzie mają na nie pomysły. Widziałem może ze 2 aranżacje ogółem. To ja pozwole sobie ciągnąć trochę temat gdyż modelu nie mam jeszcze fizycznie, ale plany lubie mieć do przodu: 1. Właśnie obawiałem się, że trzeba coś dorabiać. Myślałem nad klejonym paskiem LED na stop, ale trochę się boję że się odklei z tylnej
@supersonicmikeoftheskies: Dzięki za foteczki. Widzę, że rajd się udał i pogoda dopisała. Zbiornik jak malowałeś zdejmowałeś fabryczny lakier czy jechałeś drugą warstwę? Coś czytałem w jakimś Twoim poście, że kolega lakiernik Ci to machnął.
Wymieniona kierownica na 780mm typu bobber, podniesiony przedni błotnik, zmienione gumy na typ "kostka", całkowicie przerobione i uszyte od nowa siedzisko, założone gripy pod kolor. Bak przemalowany na czarną perłę, usunięty tylny błotnik, nr rej przeniesiony na lewą stronę. Usunięta osłona przedniej lampy, tylna zmieniona na bobber/LED.
Mieszkam w małym mieście 15k, często jeżdżę do większego 250k i tylko 20 km dalej, to jest mój pierwszy motocykl i pierwszy sezon. Grzebałem przy "Okropnym" pół roku, w międzyczasie zrobiłem na nim 8000km. Jazda motocyklem jest niesamowita - z jednej strony kompletne skupienie na drodze, nierównościach, piasku, kałużach, puszkach i pieszych - z drugiej całkowity, wewnętrzny spokój. I w każdej chwili mogę zjechać na szuter albo polną drogę... Rewelacja.
Pozdrawiam
1) czy pod siedziskiem są otwory na montaż kierunkowskazów?
2) montowałeś te same seryjne, czy kupowałeś nowe?
3) tylna lampa jest zamocowana w miejscu mocowania błotnika tylnego czy wymaga jakiejś przeróbki? Ew znajdzie się tam miejsce na przerobienie pod pasek led z funkcją stop/kierunkowskazy?
Z góry dzięki za
1. Właśnie obawiałem się, że trzeba coś dorabiać. Myślałem nad klejonym paskiem LED na stop, ale trochę się boję że się odklei z tylnej