Skończyłem. Teraz jest tak, jak być powinno. Przedstawiam państwu moje oczko w głowie - ponoć najpiękniejszy a na pewno jedyny taki scrambler w kraju.
Wymieniona kierownica na 780mm typu bobber, podniesiony przedni błotnik, zmienione gumy na typ "kostka", całkowicie przerobione i uszyte od nowa siedzisko, założone gripy pod kolor. Bak przemalowany na czarną perłę, usunięty tylny błotnik, nr rej przeniesiony na lewą stronę. Usunięta osłona przedniej lampy, tylna zmieniona na bobber/LED.
Mieszkam w małym mieście 15k, często jeżdżę do większego 250k i tylko 20 km dalej, to jest mój pierwszy motocykl i pierwszy sezon. Grzebałem przy "Okropnym" pół roku, w międzyczasie zrobiłem na nim 8000km. Jazda motocyklem jest niesamowita - z jednej strony kompletne skupienie na drodze, nierównościach, piasku, kałużach, puszkach i pieszych - z drugiej całkowity, wewnętrzny spokój. I w każdej chwili mogę zjechać na szuter albo polną drogę... Rewelacja.
@supersonicmikeoftheskies: Hej. Planuje zakup tego modelu m.in dlatego, że można go fajnie wizualnie podciągnąć na typowego scrablerka. Pytanie odnośnie przeróbki oświetlania tylnego: 1) czy pod siedziskiem są otwory na montaż kierunkowskazów? 2) montowałeś te same seryjne, czy kupowałeś nowe? 3) tylna lampa jest zamocowana w miejscu mocowania błotnika tylnego czy wymaga jakiejś przeróbki? Ew znajdzie się tam miejsce na przerobienie pod pasek led z funkcją stop/kierunkowskazy?
@supersonicmikeoftheskies: Nie da się ukryć. Zobaczyć seryjne SCMB to nie problem gorzej żeby gdzieś zobaczyć jakie ludzie mają na nie pomysły. Widziałem może ze 2 aranżacje ogółem. To ja pozwole sobie ciągnąć trochę temat gdyż modelu nie mam jeszcze fizycznie, ale plany lubie mieć do przodu: 1. Właśnie obawiałem się, że trzeba coś dorabiać. Myślałem nad klejonym paskiem LED na stop, ale trochę się boję że się odklei z tylnej
@supersonicmikeoftheskies: Dzięki za foteczki. Widzę, że rajd się udał i pogoda dopisała. Zbiornik jak malowałeś zdejmowałeś fabryczny lakier czy jechałeś drugą warstwę? Coś czytałem w jakimś Twoim poście, że kolega lakiernik Ci to machnął.
Wymieniona kierownica na 780mm typu bobber, podniesiony przedni błotnik, zmienione gumy na typ "kostka", całkowicie przerobione i uszyte od nowa siedzisko, założone gripy pod kolor. Bak przemalowany na czarną perłę, usunięty tylny błotnik, nr rej przeniesiony na lewą stronę. Usunięta osłona przedniej lampy, tylna zmieniona na bobber/LED.
Mieszkam w małym mieście 15k, często jeżdżę do większego 250k i tylko 20 km dalej, to jest mój pierwszy motocykl i pierwszy sezon. Grzebałem przy "Okropnym" pół roku, w międzyczasie zrobiłem na nim 8000km. Jazda motocyklem jest niesamowita - z jednej strony kompletne skupienie na drodze, nierównościach, piasku, kałużach, puszkach i pieszych - z drugiej całkowity, wewnętrzny spokój. I w każdej chwili mogę zjechać na szuter albo polną drogę... Rewelacja.
Pozdrawiam
źródło: comment_qCyZFMDhzxbJZKRD2x6xsBCn4uUEq7Dt.jpg
Pobierz1) czy pod siedziskiem są otwory na montaż kierunkowskazów?
2) montowałeś te same seryjne, czy kupowałeś nowe?
3) tylna lampa jest zamocowana w miejscu mocowania błotnika tylnego czy wymaga jakiejś przeróbki? Ew znajdzie się tam miejsce na przerobienie pod pasek led z funkcją stop/kierunkowskazy?
Z góry dzięki za
1. Właśnie obawiałem się, że trzeba coś dorabiać. Myślałem nad klejonym paskiem LED na stop, ale trochę się boję że się odklei z tylnej