Zamówiłem internet od UPC, technik przyszedł w poniedziałek, ale przez jakieś problemy techniczne z instalacją w bloku stwierdził, że nie da rady naprawić z obecnym sprzętem i umówił wizytę na dzisiaj między 17-19. Zaraz mija 19, a tu zero informacji od UPC, technik mówi, że ktoś inny ma przyjść, dodzwonić do Obsługi Klienta też się nie da, bo cały czas kolejka (35+ minut czekałem i wciąż melodia). Fajnie się umowa zaczyna, nie
@Janusz_zwany_Dawidem: a na fb nie maja jakiegos wsparcia? Ja z netia wszystko przez fb zalatwiam kompletnie zero czekania. Wszystko od reki nawet w piatek o 22 mi sie zdarzylo serwisanta na sobote na 9 rano zalatwic jak mi sie router zesral
@Norskee: mi dali informację, że w razie problemów kontakt z infolinią przez telefon albo na stronie (ale na stronie działa tylko jak Ci już podłączą internet)... Tak więc pozdro
@AliPaczka: Witam Ziomeczki i Ziomalki! Czytałem trochę o tym AliExpress Standard Shipping i podobno oszukiści z #xiaomi uzywają właśnie ASS, jednak numer paczki to LBXXXXXXSG - czyli Singapore Post jeśli dobrze ogarniam ( ಠಠ). Macie może gdzieś statystyki kontroli, bo z tego co widzę to nici z przepakowania w Belgii ¯\(ツ)_/¯ "-Despatched to OverSeas Postal Admin (From SG/SIN to PL/WAW)" ;_;
@Janusz_zwany_Dawidem: metode wysylki nonvat ma kilku sprzedawcow na aliexpress i to jest dodatkowo platne ~20usd, zazwyczaj trzeba wybrac przesyle DHL. I jak Panowie ;) wyzej napisali, nie ma oficjalnego sklepu xiaomi na ali.
kompletnie zero czekania. Wszystko od reki nawet w piatek o 22 mi sie zdarzylo serwisanta na sobote na 9 rano zalatwic jak mi sie router zesral