Lurker here, ale sytuacja wymusiła błaganie o pomoc. Miesiąc temu otrzymałem mandat, podróżując tramwajem, obsługiwanym przez KZK GOP, ze względu na fakt, że kontroler nie odnalazł na mojej karcie ŚKUP aktywnego biletu. Problem w tym, że na karcie posiadałem aktywny bilet, który został uaktywniony podczas wsiadania do tramwaju. Podczas kontroli biletów, kontroler nie znalazł na mojej karcie ani aktywnego biletu, ani żadnego innego, mimo że powinien znajdować się tam również dodatkowy bilet,
@cesky_film: z otrzymanego przeze mnie listu wynika, że drogi odwołania zostały już zamknięte. Czy się mylę? @TheMan: był widoczny tylko bezpośrednio po zakupie, potem jakoś udało mi się go skasować w kasowniku. Dopiero podczas kontroli biletów jakby wyparował. Ale spróbuję uderzyć w tamto miejsce.
@cesky_film: dzięki, spróbuję się z nimi skontaktować. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz, niebawem upłynie termin w którym powinienem zapłacić za ten mandat. Co w związku z tym, co jeśli nie uda mi się rozwiązać sprawy przed jego upłynięciem? Co ciekawe, w identycznej sytuacji była moja znajoma, ale jej KZK GOP uznało reklamację i anulowało mandat.
Miesiąc temu otrzymałem mandat, podróżując tramwajem, obsługiwanym przez KZK GOP, ze względu na fakt, że kontroler nie odnalazł na mojej karcie ŚKUP aktywnego biletu. Problem w tym, że na karcie posiadałem aktywny bilet, który został uaktywniony podczas wsiadania do tramwaju. Podczas kontroli biletów, kontroler nie znalazł na mojej karcie ani aktywnego biletu, ani żadnego innego, mimo że powinien znajdować się tam również dodatkowy bilet,
@TheMan: był widoczny tylko bezpośrednio po zakupie, potem jakoś udało mi się go skasować w kasowniku. Dopiero podczas kontroli biletów jakby wyparował. Ale spróbuję uderzyć w tamto miejsce.
Co ciekawe, w identycznej sytuacji była moja znajoma, ale jej KZK GOP uznało reklamację i anulowało mandat.