Lurker here, ale sytuacja wymusiła błaganie o pomoc. Miesiąc temu otrzymałem mandat, podróżując tramwajem, obsługiwanym przez KZK GOP, ze względu na fakt, że kontroler nie odnalazł na mojej karcie ŚKUP aktywnego biletu. Problem w tym, że na karcie posiadałem aktywny bilet, który został uaktywniony podczas wsiadania do tramwaju. Podczas kontroli biletów, kontroler nie znalazł na mojej karcie ani aktywnego biletu, ani żadnego innego, mimo że powinien znajdować się tam również dodatkowy bilet,
@GlutenLaktoza To nie Twoja wina, że ich system jest dziurawy. Nie znam dokładnie regulaminu tej firmy, ale z tego co piszesz to zapłaciłeś za przejazd a oni chcą Cię naciągnąć. Proponuję skontaktować się z Federacja Konsumentów w Twoim mieście, która pomoże Ci napisać pismo odwoławcze i ewentualnie powie jakie kroki podjąć dalej, jeśli pójdą w zaparte. Myślę jednak, że na piśmie się skończy. :-)
@cesky_film: dzięki, spróbuję się z nimi skontaktować. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz, niebawem upłynie termin w którym powinienem zapłacić za ten mandat. Co w związku z tym, co jeśli nie uda mi się rozwiązać sprawy przed jego upłynięciem? Co ciekawe, w identycznej sytuacji była moja znajoma, ale jej KZK GOP uznało reklamację i anulowało mandat.
Miesiąc temu otrzymałem mandat, podróżując tramwajem, obsługiwanym przez KZK GOP, ze względu na fakt, że kontroler nie odnalazł na mojej karcie ŚKUP aktywnego biletu. Problem w tym, że na karcie posiadałem aktywny bilet, który został uaktywniony podczas wsiadania do tramwaju. Podczas kontroli biletów, kontroler nie znalazł na mojej karcie ani aktywnego biletu, ani żadnego innego, mimo że powinien znajdować się tam również dodatkowy bilet,
Co ciekawe, w identycznej sytuacji była moja znajoma, ale jej KZK GOP uznało reklamację i anulowało mandat.