Chciałem założyć konto w banku dziewczynie swej w t-mobilebankowe bo też mam i spoko działa i nie moge bo błąd
Brak walidacji po stronie klienta. Walidacja została wykonana po stronie serwera. Działanie aplikacji zostało przerwane. Prosimy spróbować ponownie lub skontaktować się z infolinią T-Mobile Usługi Bankowe – tel: (+48) 19 506 podając numer referencyjny operacji: DCS7f6b4776f60cd898.
Sprawdzane na różnych kompach. i to samo od paru dni. Co to sie staneło?
Brak walidacji po stronie klienta. Walidacja została wykonana po stronie serwera. Działanie aplikacji zostało przerwane.
Prosimy spróbować ponownie lub skontaktować się z infolinią T-Mobile Usługi Bankowe – tel: (+48) 19 506 podając numer referencyjny operacji: DCS7f6b4776f60cd898.
Sprawdzane na różnych kompach. i to samo od paru dni. Co to sie staneło?
#problem #