@Ewa-1756: umyj koła tj opony i zrób to foto jeszcze raz normalnym aparatem
@capslocq: @Ryzu17: uwaga, zaspokoję waszą ciekawość: tak, przy zepsutym 4ws można jeździć bez problemu, koła są prosto ale przy wychodzeniu z zakrętów czujesz jak tył się prostuje po czym jest szarpnięcie tyłem bo koła dopiero wracają do swojej pozycji, bo po prostu żyją własnym życiem. na w miarę równym asfalcie jest ok, na koleinach prowadzi się to bardzo trudno, niedoświadczony kierowca raczej na niesprawnym systemie prędzej czy później się rozbije. przy dużych prędkościach zaś trzeba w zakręty wchodzić z wciśniętym gazem by tył był ciągnięty po linii kół przednich, w przeciwnym wypadku auto też sprawia wrażenie jakby miało stracić przyczepność.
niesprawny system można zablokować wkręcająć tzw "lock-pin" czyli blokadę tylnej maglownicy wykorzystywaną przy ustawianiu zbieżności. producent stanowczo zabrania jazdy z wkręconym lock-pinem,gdyż można uszkodzić maglownicę. i tu sprostuję - owszem, można, jeśli system nagle zacząłby działać, to by się pewnie coś pozrywało. jeśli mamy pewność, że system tak czy tak nie działa - lepiej wkręcić i jeździć - wtedy tylna oś jest zblokowana i
#honda
@capslocq: @Ryzu17: uwaga, zaspokoję waszą ciekawość:
tak, przy zepsutym 4ws można jeździć bez problemu, koła są prosto ale przy wychodzeniu z zakrętów czujesz jak tył się prostuje po czym jest szarpnięcie tyłem bo koła dopiero wracają do swojej pozycji, bo po prostu żyją własnym życiem. na w miarę równym asfalcie jest ok, na koleinach prowadzi się to bardzo trudno, niedoświadczony kierowca raczej na niesprawnym systemie prędzej czy później się rozbije. przy dużych prędkościach zaś trzeba w zakręty wchodzić z wciśniętym gazem by tył był ciągnięty po linii kół przednich, w przeciwnym wypadku auto też sprawia wrażenie jakby miało stracić przyczepność.
niesprawny system można zablokować wkręcająć tzw "lock-pin" czyli blokadę tylnej maglownicy wykorzystywaną przy ustawianiu zbieżności. producent stanowczo zabrania jazdy z wkręconym lock-pinem,gdyż można uszkodzić maglownicę. i tu sprostuję - owszem, można, jeśli system nagle zacząłby działać, to by się pewnie coś pozrywało. jeśli mamy pewność, że system tak czy tak nie działa - lepiej wkręcić i jeździć - wtedy tylna oś jest zblokowana i