29 sierpnia zamówilem telefon, dostałem tracking number. Miesiąc później 29 września tracking nadal nie działał, wiec odezwałem sie z pytaniem do supportu czy wszystko ok.
W odpowiedzi dostałem informacje ze wlasnie został przekroczony deadline: (w załączniku
@Kypy: spór na PP i miej w dupie Gearbest. Dostaniesz na 99% zwrot kasy Dodaj w sporze, że tracking nie działał (i podaj nr). Eskaluj spór i dostaniesz zwrot kasy. mi też oferowali 50% kwoty, wyśmiałem ich i za kilka dni dostałem 100% zwrotu od paypala. Jedyny problem to zawieszone konto na gearbest ;]
29 sierpnia zamówilem telefon, dostałem tracking number.
Miesiąc później 29 września tracking nadal nie działał, wiec odezwałem sie z pytaniem do supportu czy wszystko ok.
W odpowiedzi dostałem informacje ze wlasnie został przekroczony deadline: (w załączniku
Dodaj w sporze, że tracking nie działał (i podaj nr).
Eskaluj spór i dostaniesz zwrot kasy.
mi też oferowali 50% kwoty, wyśmiałem ich i za kilka dni dostałem 100% zwrotu od paypala.
Jedyny problem to zawieszone konto na gearbest ;]
Ale jeszcze dzien przed tym Chinczycy proponowali mi max 50%