Serwis ewidentnie nie szanuje klienta i zbywa go bezpodstawnymi odpowiedziami. Najlepszy tekst "komputer nie jest standardowym urządzeniem audio-wizualnym i problemy, które takie połączenie powoduje nie są ich zmartwieniem."
A tak zapytam: dlaczego zgłaszałeś problem z tytułu gwarancji i do serwisu? Nie lepiej było powołać się na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - na niezgodność towaru z umową (bo przecież funkcje urządzenia nie działają jak należy - zwłaszcza udowadniasz to filmikami) i zgłosić problem do sprzedawcy? Sprzedawca w takim przypadku nie robi łaski i ma naprawić sprzęt w "niezwłocznym" terminie, wymienić na wolny od wad, obniżyć cenę lub
Nie moje 'podwórko', ale radzę zasięgnąć rady UOKiK. Całego tematu też za bardzo nie chcę mi się czytać, ale tak poglądowo to ja bym postraszył wywołaniem ekspertyzy na własny koszt i w razie potwierdzenia słuszności Twoich uwag skierowaniem sprawy do Sądu Polubownego. IMHO, nie sądzę żeby szli w zaparte. Zwracaj się do sklepu w którym ten sprzęt zakupiłeś.
Serwis jest żałosny, przyjeli sprzęt na dwie naprawy (wymiana tranzystora, wgranie nowego softu, wymiana paru innych rzeczy) i nagle za trzecim razem odmawiają naprawy bo oni nie widzą problemu, bo komputer to nie jest urządzenie audio wizualne.
Poprostu ROFL.
Bo za trzecim razem musieli by wymienić urządzenie na nowe.
@danger53: Ogolem co do pierwszego filmu: Chodzi o poczatek i koncowke, warto zwrocic uwage na zegar w tle. Na poczatku ustawiam funkcje sleep na 20 minut, mija pol godziny i nadal nic, sprzet sie nie wylacza.
Usterka nr 2: Sprzet sie zawiesza, gubi dzwiek, jedynym remedium jest restart urzadzenia.
Usterka nr 3: Sprzet nie daje zadnego dzwieku po przelaczeniu na radio, tak samo jak wyzej, jedyne remedium to restart.
Komentarze (13)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Szczegolnie chcialem podziekowac osobnikom ktore zakopaly ten wykop jako spam.
A tak zapytam: dlaczego zgłaszałeś problem z tytułu gwarancji i do serwisu? Nie lepiej było powołać się na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - na niezgodność towaru z umową (bo przecież funkcje urządzenia nie działają jak należy - zwłaszcza udowadniasz to filmikami) i zgłosić problem do sprzedawcy? Sprzedawca w takim przypadku nie robi łaski i ma naprawić sprzęt w "niezwłocznym" terminie, wymienić na wolny od wad, obniżyć cenę lub
Poprostu ROFL.
Bo za trzecim razem musieli by wymienić urządzenie na nowe.
Usterka nr 2: Sprzet sie zawiesza, gubi dzwiek, jedynym remedium jest restart urzadzenia.
Usterka nr 3: Sprzet nie daje zadnego dzwieku po przelaczeniu na radio, tak samo jak wyzej, jedyne remedium to restart.
Serwis umywa