Nie kupuj pan Whirlpool'a, będzie pan zadowolony.
Whirlpool - jaki serwis i jakie wsparcie :)
t.....u z- #
- #
- #
- #
- 4
Whirlpool - jaki serwis i jakie wsparcie :)
t.....u zNie kupuj pan Whirlpool'a, będzie pan zadowolony.
Długo czytałem wykopa, a dziś mam coś do powiedzenia. To jest bardziej ostrzeżenie :)
08.04.2020 "Miałem szczęście" zakupić zestaw AGD do zabudowy kuchni. Koszt zakupu 6660.00 PLN (może probłem w liczbie 666 :D) . Mieszkanie nowe - tylko po remoncie. Mniej tygodnia od momentu wprowadzenia się. Na pierwszym tygodniu od użytkowania - zepsuła się mikrofalówka. Próba kontaktu w celu zgłoszenia kosztowała mi prawie 100.00 PLN - Whirlpool mają płatny numer do kontaktu. OK, zgłoszone, czekałem trzy tygodnie na serwisanta. Przyjechał, powiedział - trzeba zamawiać części zamienne. OK... czekałem cztery tygodnia na nową wizytę serwisanta. Przyjechał, podczas demontażu mikrofalówki - u pana wypadł talerzyk ze środka. Spadł na podłogę - uszkodził podłogę, talerz rozsypał się na kawałki. Mikrofalówka pojechała razem z nim. SUPER, biegałem i prosiłem serwisanta o napisanie oświadczenia oraz podaniu danych ubezpieczenia cały dzień do godziny 22:30. OK... zgłosiłem się do PZU - dodałem zdjęcia, opisy, ceny i dostałem odmowę odszkodowania, bo oni mogą wypłacić kwoty od 500.00 PLN, a według PZU koszt szkody to 497.00 PLN.
Dziś mamy 02.07.2020: Nie mam mikrofalówki (koszt nowej 1800.00 PLN). Serwis w Krakowie nadal zamawia jakeś częsci do naprawy (ostatni raz w poniedzialek), Whirlpool mówi - niech pan czeka na naprawe.
Jeżeli krótko - kupiłem sprzęt żeby on zepsuty zajmował miejsce, a później żeby tym sprzętem mi rozwalił ktoś kuchnie.
Dziękuję bardzo!!!
Komentarze (4)
najlepsze
EDIT: Jeśli naprawa była gwarancyjna to mają na to 30dni. Walcz. Rzecznik a potem sąd.