Keye.pl, jak dotąd miałem dobrą opinię na temat tego sklepu internetowego, transakcje przebiegały bezproblemowo. Sprawa jednak bardzo szybko sie zmieniła, gdy zakupiłem produkt który jest "chwilowo niedostępny".
Fakt faktem nie jest to dla mnie jakiś priorytet żeby już teraz koniecznie w tej chwili dostać ten klucz. Nie podoba mi sie natomiast podejście obsługi do klienta, i robienie z niego głupka. Tak wyglądała konwersacja za pośrednictwem facebooka.
[JA]: Witam chciałbym zakupić grę "Assetto Corsa", jednakże zauważyłem iż jest jej chwilowy brak, jaki mógłby być przybliżony czas oczekiwania na ten produkt?
Chodzi tylko o jedną sztukę tej gry na adres: moj@adres.pl
[KEYE.PL]:Witam, niestety na tę chwilę nie jesteśmy w stanie podać dokładnego czasu. Nasz dział handlowy został już poinformowany o braku produktu o postara się jak najszybciej go przywrócić.
[JA]:Nie jesteście Państwo w stanie podać nawet przybliżonego czasu? Godziny, dni, tygodnie? Pozdrawiam.
[KEYE.PL]:Przykro nam lecz na chwilę obecną niestety nie
[JA]:Mogę w takim razie prosić o zwrot pieniędzy?
[KEYE.PL]:W tym celu proszę o kontakt z naszym działem reklamacji: keye.pl/reklamacje.
Tak wygladała konwersacja. Po chwili namysłu jednak stwierdziłem, że w sumie chciałbym otrzymać produkt za który zapłaciłem, a nie zwrot pieniędzy.
Napisałem więc drogą mailową, do "Pomocy". Jednakże okazało się że jedynie czego mogę tam doświadczyć to symulacji schizofrenii, ponieważ przeprowadziłem tam monolog.
Treści moich maili:
[3 DNI TEMU]:
"Witam,
Dnia 14.02.2016 o godzinie 00:30, wpłata za produkt "Assetto Corsa" została zaksięgowana na Państwa koncie, mimo to do tej chwili nie otrzymałem żadnej informacji kiedy otrzymam swój klucz(chwilowy brak). Jedyną odpowiedź jaka uzyskałem za pośrednictwem facebook'a to: "Niestety, produktu chwilowo nie ma w naszym asortymencie, nasz dział handlowy został o tym poinformowany, jednakże nie jesteśmy w stanie określić kiedy produkt zostanie wysłany."
Jak dotąd bezproblemowo przebiegały transakcje jakie z Państwa firmą przeprowadzałem. Tym razem niestety tak nie jest. Pytając czy kod będzie dostępny w ciągu godzin, dni, tygodni czy miesięcy otrzymałem wyczerpującą odpowiedź: "Niestety nie wiemy."
Sam nie wiem co mam myśleć w tym momencie, ponieważ miałem bardzo dobre mniemanie o sklepie keye.pl, jednakże w tym momencie opinia ta diametralnie spadła, "niestety". Przykro mi ale czuję się oszukany. Poniżej załączam kod transakcji.
Serdecznie pozdrawiam,
Rafał
Kod transakcji : !@#$%^&*()!@#$%^&()_!@#$%^&()_
"
[1 DZIEŃ TEMU]:
"Mógłbym otrzymać odpowiedź?"
[DZISIAJ]:
"Dziekuję Państwu serdecznie za odpowiedzi(sarkazm, żadnych odpowiedzi nie otrzymałem). Nie ma to jak ignorować klienta, liczyłem na jakąkolwiek odpowiedz a tu nic. Jak widać dla Państwa klient który pyta, oraz probuje otrzymać swój produkt, jest klientem niewygodnym. Tak trzymać keye.pl"
Tutaj już nie chodzi o sam fakt że nie otrzymałem produktu, rozumiem że nie ma go na stanie, i ja mogę sobie poczekać. Natomiast nienawidzę być ignorowanym, zwłaszcza gdy jestem klientem i chcę uzyskać jakie kolwiek informacje na temat mojego zakupu.
Oto przykład jak zaprzepaścić dobrą opinie u klienta.
Pozdrawiam.
Komentarze (3)
najlepsze