T-Mobile to dno jeśli chodzi o kontakt z klientem. Trzykrotnie występowałem do nich z pismem o wymianę telefonu na nowy z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za towar-przy przedłużaniu umowy kupilem u nich tel który trzykrotnie był w serwisie i zawsze wraca zesputy. Na każde moje pismo zdawkowe odpowiedzi w dodatku jak już próbują argumentować coś prawnie to cytują nie te artykuły o których piszą. Sprawa w końcu wylądowała u Rzecznika Praw Konsumentów ale
@Zakakaikane: na razie czekam na ich ostateczną decyzję bo sprawę aktualnie prowadzi Rzecznik Konsumentów i ciągnie się to od marca. Jak dalej pójdą w zapartę to wypowiadam umowę i idę do sądu. Dzięki za poradę :)
Komentarze (190)
najlepsze
dobrze mu tak ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Co te t-mobile, wszyscy tam poza kontrolo. Mogą tylko mieć nadzieje, że ich człowiek coś zrobi.