Mam taki problem z Netflixem, ze często mi przerywa i wchodzi w buforowanie, albo obniża jakość. Problem mam zarówno na Smart TV Sony jak i konsoli PS4.
Sprawdzałem w ustawieniach Netflixa prędkość łącza i wszystko jest na wymaganym poziomie, albo nawet dużo wyższym. Internet z UPC. Urządzenia są podłączone przez WiFi.
@tomon: czy rozwiązałeś swój problem? Ja mam podobne objawy jak u ciebie. UPC250. Netflix po kablu/wifi (nawet 5Ghz) przez telewizor tnie i często buforowanie zatrzymuje się na 25%. Testy pomocy pokazują 150~230 Mb/s. 10 sekund później przy odpaleniu filmu 25% i stoi. Jak już ruszy to informacje o streamie pokazuje 480p i prędkość przesyłu w okolicach 0,5~1 Mb/s
Mam taki problem z Netflixem, ze często mi przerywa i wchodzi w buforowanie, albo obniża jakość. Problem mam zarówno na Smart TV Sony jak i konsoli PS4.
Sprawdzałem w ustawieniach Netflixa prędkość łącza i wszystko jest na wymaganym poziomie, albo nawet dużo wyższym. Internet z UPC. Urządzenia są podłączone przez WiFi.
Co