@GearBest_Polska: Cześć Gearbest, czy jesteście w stanie coś zadziałać w sprawie mojej paczki ? byłbym wdzięczny, bo przepychanie się z automatem Gearbesta już mi się znudziło... cały czas odsyłają do trackingu który nie działa od 30 dni: Namiary na paczkę z drukarką: Tracking Number: 5988610363 (Priority Line z ubezpieczeniem zamówione 11.11.2017) - "2017-11-15 21:30 Southall, Your parcel is on its way" - cały czas to samo... Order No.:W1711110711185118
@GearBest_Polska: czy po 11.11. znowu jest problem z priority line? Telefon wysłany 12-13 listopada, a status dalej stoi jakby paczki nie dotarły do UK :(
@radex324: Też czekam na drukarke - zamawiałem 11.11 też Priority Line i caly czas "15/11/2017 15:18 DPD data centre Order information has been transmitted to DPD." Pisałem do nich 3 razy, i ciągle to samo - czyli odsylaja mnie jak debila do strony z trackingiem... Bardzo irytująca sprawa. Płaciłem przez Przelewy 24. Poczekam jeszcze max tydzien i zglosze sie po refund. Jak ci dojdzie to napisz.
Cześć Gearbest, czy jesteście w stanie coś zadziałać w sprawie mojej paczki ? byłbym wdzięczny, bo przepychanie się z automatem Gearbesta już mi się znudziło... cały czas odsyłają do trackingu który nie działa od 30 dni:
Namiary na paczkę z drukarką:
Tracking Number: 5988610363 (Priority Line z ubezpieczeniem zamówione 11.11.2017) - "2017-11-15 21:30 Southall, Your parcel is on its way" - cały czas to samo...
Order No.:W1711110711185118
Z góry dziękuję,