Cześć wszystkim Słuchajcie,sytuacja wygląda tak: Około 3 miesięcy temu zakupiłem Laptopa Y50-70 na stronie Morele.net,laptop działał nie całe 2 miesiące Prawie bez problemów(migotanie ekranu i zmiana kolorów,przegrzewanie się) i jak te problemy zniknęły to pewnego dnia padł mi Dysk twardy. Oddałem go na gwarancję równy miesiąc temu i dalej nie mam informacji kiedy będzie spowrotem a moje zażalenia kierowane do tej firmy są omijane,no może prócz jednego 2 tygodnie temu jak napisali
Słuchajcie,sytuacja wygląda tak:
Około 3 miesięcy temu zakupiłem Laptopa Y50-70 na stronie Morele.net,laptop działał nie całe 2 miesiące Prawie bez problemów(migotanie ekranu i zmiana kolorów,przegrzewanie się) i jak te problemy zniknęły to pewnego dnia padł mi Dysk twardy. Oddałem go na gwarancję równy miesiąc temu i dalej nie mam informacji kiedy będzie spowrotem a moje zażalenia kierowane do tej firmy są omijane,no może prócz jednego 2 tygodnie temu jak napisali