Siemka. Zamówiłem 29.04 drona na gearbest wybierając opcje priority line i do tej pory nie wysłali paczki. Wiem, że wirus i problemy logistyczne, ale wczoraj dostałem od gearbest e-mail z informacja, że nadawcy zabrania się wysłania niektórych przedmiotów w tym elektorniki z powodu pandemii. Gearbest zaleca anulowanie zamówienia i zwrot pieniedzy na portfel a następnie wybranie nowego, dostępnego zamówienia. Problem w tym, że dron, którego zamówiłem jest obecnie 1000zł droższy. To moje
Zamówiłem 29.04 drona na gearbest wybierając opcje priority line i do tej pory nie wysłali paczki. Wiem, że wirus i problemy logistyczne, ale wczoraj dostałem od gearbest e-mail z informacja, że nadawcy zabrania się wysłania niektórych przedmiotów w tym elektorniki z powodu pandemii.
Gearbest zaleca anulowanie zamówienia i zwrot pieniedzy na portfel a następnie wybranie nowego, dostępnego zamówienia.
Problem w tym, że dron, którego zamówiłem jest obecnie 1000zł droższy. To moje