Jeszcze wczoraj wszystko działało, a dziś po włączeniu player.pl wyświetla się komunikat z tv "sprawdź polaczenie z siecią Certyfikat serwera nie jest godny zaufania. Proszę skontaktować się z dostawcą treści, kod błędu: -501" Robiłem już reset tv, ale dalej to samo. Polaczenie z siecia jest ok. #lg #playerpl #webos
U mnie wersja softu na LG 05.10.45 [LG] webOS / UK6750PLD. Zlokalizowany jestem w Polsce, TV podłączony za pomocą przewodu lub WIFI. Błąd w player.pl jak u kolegi - Kod błędu: -501 (Certyfikat sewera). Kolejna aplikacja, która się wysypała, to HBOGO. Tutaj powodem jest rzekomo problem z siecią, ale... z siecią wszystko OK. Na kilkadziesiąt prób uruchomienia obu aplikacji player.pl czasem wystartuje, a HBOGO miesza swoim niebieskim kółeczkiem i może tak wisieć
Działa Wam już w 100% to gówno ;) ? Wczoraj (niedziela, godzina 17:00) aplikacja HBOGO zaczęła się uruchamiać. Można aktywować urządzenie z poziomu komputera/smartfona i oglądać co się chce. Niestety, ta #!$%@? nie zapamiętuje tej aktywacji. Ponowne włączenie apki powoduje, że muszę aktywować aplikację ponownie. Lekko wkrewiające.
Robiłem już reset tv, ale dalej to samo.
Polaczenie z siecia jest ok.
#lg
#playerpl
#webos
Wczoraj (niedziela, godzina 17:00) aplikacja HBOGO zaczęła się uruchamiać.
Można aktywować urządzenie z poziomu komputera/smartfona i oglądać co się chce.
Niestety, ta #!$%@? nie zapamiętuje tej aktywacji. Ponowne włączenie apki powoduje, że muszę aktywować aplikację ponownie. Lekko wkrewiające.