Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.
Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).
Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.
Tym
Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).
Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.
Tym
Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać nadane za pomocą Priority Line (DPD) zostały nadane innymi formami przesyłki.
Jeżeli zamawialiście produkty z wysyłką Priority Line i otrzymaliście jakieś dodatkowe opłaty, to sklep zobowiązuje się do pokrycia tych kosztów. W tym celu skontaktujcie się z nami za pomocą tej strony.