@hanah1988: OKRADŁ MNIE WPŁATOMAT EURONETU, BANK UMYWA RĘCE! Nie wiem, czy to odpowiednie miejsce na tego typu sprawę, jednak może znajdą się tutaj osoby, które były w podobnej sytuacji, albo po prostu będzie to ostrzeżenie, aby nie korzystać z maszyn euronetu!Albo coś doradzicie, co rozbić, bo czuję się bezsilna:/ Otóż prowadzę firmę i praktycznie codziennie od 1,5 roku wpłacam regularnie utargi we wpłatomatach, gdyż konto mam w mbanku który ma niewiele
@zespolmbank Dzisiaj naprawdę miły Pan na infolinii powiedział, że zadzwoniłam w porę, bo własnie dział reklamacji wysyłał do mnie maila o odpowiedzi niepozytywnej, a jak dzwonię to jeszcze sprobuje cos zrobić i wstrzymać odmowę reklamacji. Jutro mam dzwonić w sprawię szczegółów, ale jeśli karta nie została zarejestrowana to będzie ciężko. Stąd moja reakcja, bo jak minie 30 dni(lada chwila), to euronet może powiedzieć, że nagrania się skasowały z kamery i nie będę
@Luzztro dziękuję za pomoc, masz rację. W moim przypadku nie mógł już nikt podejśc do wpłatomatu i zabrać pieniędzy, bo natychmiast po zdarzeniu zadzwoniłam na infolinię euronetu, a kobita zdalnie wyłączyła wpłatomat i wiem od świadka-bo babka z kiosku zaraz koło wpłatomatu w pasażu widziała jak wpłacam pięniądze, mówiła mi, że tego dnia o 13.00 konwój zabierał pieniadze z wpłatomatu i dopiero wtedy go uruchowmili, to stąd mój wpis, bo gdyby nie
@ZespolmBanku: Tak, wiem, ale dzwonię do Was codziennie od 27 dni, już postarałam się o zabezpieczenie monitoringu moich pleców i tego jak wchodze do pasażu na kamerze hotelowej, która jest w pasażu tam, ale tylko policja może je odzyskać. Wiem, że mozna sie odwoływać, tylko dlaczego to tak jest, że wszystko jest podane, w euronecie musi byc moja nadwyżka, a to jest nasze konto firmowe i zaraz pojawi mi się minus
@ZespoIMbanku poczekam na finalną odpowiedź i oczywiście dam znac na forum, jednak już teraz ta sytuacja wydaje mi się zasadna i dosyć przykra, że trzeba tak walczyć o sprae oczywistą bo to wpłatomat jest dla klienta a nie klient dla wpłatomatu
@ZespolmBanku: ja naprawdę wszystko rozumiem,że to nie Wasza maszyna,tylko jeśli działacie w moim imieniu(klienta)to chciałabym mieć pewność,że nie tylko czekacie na odpowiedź operatora bo może na odczepkę odpowiedzieć,to co już dziś mieliście mi wysłać "że karta nie została zarejestrowana"a to to ja wiedziałam już pierwszego dnia jak składałam reklamację bo gdyby była zarejestrowana to po telefonie do euronetu od razu zwròcili by mi środki na konto i nie musiałabym
@mariokit: Czyli radzisz,żeby sprawę nagłaśniać? Mam znajomą,która pracuje w tvnie I już do niej dzwoniłam I jeśli na papierze dadzą mi odmowną odpowiedź to beda szukać podobnych sytuacji a na forach znalazłam dużo takich ludzi,więc zrobią wtedy program,a wiekszosc to klienci mbanku.
@ZespoIMbanku muszę pochwalić,szybka reakcja na moje wyburzenia,właśnie dostałam informację że jednak reklamacja zostaje pozytywnie rozpatrzona.A jednak możliwa jest współpraca
Nie wiem, czy to odpowiednie miejsce na tego typu sprawę, jednak może znajdą się tutaj osoby, które były w podobnej sytuacji, albo po prostu będzie to ostrzeżenie, aby nie korzystać z maszyn euronetu!Albo coś doradzicie, co rozbić, bo czuję się bezsilna:/ Otóż prowadzę firmę i praktycznie codziennie od 1,5 roku wpłacam regularnie utargi we wpłatomatach, gdyż konto mam w mbanku który ma niewiele