Jak pisałem na końcu, lepiej wysłać (nawet niedziałający tablet) jako "normalny" zwrot - ten do którego mamy prawo w ciągu 10 dni. A nie należy wysyłać w ramach procedury DOA. W tym pierwszym przypadku mamy gwarantowany zwrot, w drugim procedura jest jak się wydaje dłuższa. Tylko tyle i aż tyle chciałem wam przekazać. Nadmienie, że sam kontakt i obsługa w sklepie ASUSA jest modelowa - ba... nawet kurier UPS (darmowy) był szybciej
Kupiłem NEXUSA 7 ze sklepu ASUS - tyle, że CEGŁĘ
![Kupiłem NEXUSA 7 ze sklepu ASUS - tyle, że CEGŁĘ](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_qMgLWv5NYtQc8IsQqSUAhwcCdPIG1N5T,w220h142.jpg)
Jak kupiłem wymarzonego ASUS NEXUS 7 w sklepie ASUSA – tyle, że praktycznie CEGŁĘ Jest to kolejny wpis dotyczący zakupu NEXUSA 7 – najlepszego tableta 2012 r. (Best Mobile Tablet: http://www.globalmobileawards.com/winners-2013). Skusiłem się na zakup NEXUSA 7 w sklepie internetowym ASUSA...
z- 4
- #
- #