Czy po zamówieniu da się śledzić co się dzieje z zamówieniem? Tj. czy zlecenioborca (pizzeria) uaktualnia/ma obowiązek wrzucać np. coś na zasadzie: - zamówienie w kuchni - zamówienie wyjechało itd. ? Jeżeli tak, gdzie to śledzić?
@bachus: System pysznego działa tak, że zamówienie z pysznego przychodzi do restauracji w formie paragonu na specjalne urządzonko (które piszczy z nieodebranym zamówieniem niemiłosiernie). Odbierający zamówienie może wybrać przewidywany czas dostarczenia zamówienia, lub jeśli zamówienie jest na daną godzinę to po prostu klika się enter w celu potwierdzenia. Pomarańczowe urządzonko drukuje paragonik z zamówieniem, które to ręcznie wpisuje się do własnego systemu zamówień, tutaj już jakakolwiek przygoda restauracji z pysznym się
- zamówienie w kuchni
- zamówienie wyjechało
itd. ?
Jeżeli tak, gdzie to śledzić?
#pysznepl