@Loginmusimiecconajmniej4: Nazywanie kogoś idiotą przez to że chciał uczciwie podejść do sprawy jest słabe, ale można faktycznie trzeba być czasem po prostu chamem i prostakiem
@Loginmusimiecconajmniej4: no jak chcesz to kup, co mi do tego. Najlepiej jakbyś jeszcze się nauczył się czytać ze zrozumieniem. Tłumacze Ci że chciałem urządzenie oddać lub wymienić, takie informacje zawarłem w pierwotnym zgłoszeniu, którego tutaj nie wstawiłem, bo nie mam do tego dostępu, ani żadnego screena, a zostało przyjęte na serwis. Ty piszesz tu jakieś głupoty o cebulactwie i pogadaniu. Dzwoniłem żeby się dowiedzieć co się dzieje. Fakt zrobiłem błąd że
@thewickerman88: no okazuje się że mój błąd, mogłem odesłać po prostu. Mam nauczkę na przyszłość żeby się chwalić sprzedawcy że sprzedał mi #!$%@? gówno.