@SAVIO_multimedia: 29 XI 19 odebrałem smart yv box gold tb-g01 zainstalowałem hbo go zalogowałem się i podjąłem próbę użycia, niestety aplikacja nie przewija się przy użyciu pilota , strzałka nie przechodzi niżej i nie można uruchomić filmu, z aplikacja netflix jest podobnie, próbowałem zaktualizować netflix ale sklep google napisał ze nie urządzenie nie jest zgodne z aplikacją. Ponoć urządzenie ma android 9 jednak na moim jest 8 jak to można zaktualizować?
@brudnopis1: najlepiej skontaktować się bezpośrednio z naszym serwisem: Serwis / reklamacje Al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 20 35-301 Rzeszów tel: +48 17 777 95 99 wew.101 e-mail: serwis@savio.net.pl
Serwis / reklamacje
Al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 20
35-301 Rzeszów
tel: +48 17 777 95 99 wew.101
e-mail: serwis@savio.net.pl
Pomogą rozwiązać sprawę :)