Lenistwo ubisoftu jest wręcz imponujące, czyli broń w Far Cry 6
Dzisiejszy wpis sponsoruje moja nienawiść do Ubisoftu. Nie miałem jeszcze okazji zagrać w Far Cry 6, więc o samej grze się nie wypowiem (poczekam z dwa miesiące aż wejdzie na jakąś świąteczną promocję za połowę ceny xD), ale oglądałem liczne filmy z rozgrywki oraz prezentacje dostępnej broni i doszedłem do wniosku, że wyróżniłbym trzy rodzaje jej modeli oraz animacji.
O co dokładnie chodzi? Dziś o wyposażeniu w Far Cry 6.
Na początek to co najlepsze.
Dzisiejszy wpis sponsoruje moja nienawiść do Ubisoftu. Nie miałem jeszcze okazji zagrać w Far Cry 6, więc o samej grze się nie wypowiem (poczekam z dwa miesiące aż wejdzie na jakąś świąteczną promocję za połowę ceny xD), ale oglądałem liczne filmy z rozgrywki oraz prezentacje dostępnej broni i doszedłem do wniosku, że wyróżniłbym trzy rodzaje jej modeli oraz animacji.
O co dokładnie chodzi? Dziś o wyposażeniu w Far Cry 6.
Na początek to co najlepsze.
Można się spierać o szczegóły, nazewnictwo, pominięte wydarzenia i postacie, ale wtedy rozrosłoby się to wielokrotnie. Układ względnie chronologiczny. Być może powstanie kolejna część, która będzie opisywać wydarzenia mające miejsce niedługo przed oraz w trakcie książki/filmu...
HISTORIA PRZED GILDIĄ
Diuna to potoczna nazwa Arrakis, nawiązująca do jej całkowicie pustynnego charakteru.
W pierwszych książkach od początku używano terminu "Dżihad Butleriański", jako dość oczywistego biorąc pod uwagę pozostałe bardzo wyraźne językowe naleciałości, sugerujące szerokie islamopochodne wpływy na ukazane