Trzeba zapisać grę przed wykonaniem buga. Następnie wysłać karawanę z prowincji Małpie wzgórza z 1 szermierzem na Pola Czerwonej klątwy. Potem poddajemy się automatycznie po przybyciu. Jeśli pokaże się 27 przeciwników przed i 26 po, to znaczy, że jest szansa na buga.
Wtedy będzie taki pionek z niebieską główką (nasz szermierz). Kierujemy go do prowincji Małpie wzgórza ustawiając tryb OCZEKIWANIA, pierwsza z lewej ikonka. Tak by nie wchodził do prowincji.
@MWittmann: Gdzie można teraz pobrać tą grę? Te wersja z neta mi nie działają, niestety mimo że otwieram ze zgodnością. Wersja na płytę gdzieś mi się zapodziała :(
Trzeba zapisać grę przed wykonaniem buga. Następnie wysłać karawanę z prowincji Małpie wzgórza z 1 szermierzem na Pola Czerwonej klątwy. Potem poddajemy się automatycznie po przybyciu. Jeśli pokaże się 27 przeciwników przed i 26 po, to znaczy, że jest szansa na buga.
Wtedy będzie taki pionek z niebieską główką (nasz szermierz). Kierujemy go do prowincji Małpie wzgórza ustawiając tryb OCZEKIWANIA, pierwsza z lewej ikonka. Tak by nie wchodził do prowincji.
Następnie